برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تدوین و پیاده سازی برنامه های توانمندسازی آموزشی اعضای هیات علمی: چالش‌ها و راهکارها از دریچه متون (1213 مشاهده)
تدوین و روانسنجی پرسشنامه بررسی عوامل آموزشی دخیل بر تمایل دانشجویان پزشکی نسبت به مهاجرت به خارج از کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران (1199 مشاهده)
ادغام و پیاده سازی آموزش تم های طولی هفتگانه در دوره پزشکی عمومی: گامی در جهت تحقق سند توانمندی های موردانتظار دانش آموختگان در برنامه درسی (1154 مشاهده)
طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش ترکیبی مهارت همدلی با استفاده از سینما، سناریو و روایت نویسی به دانشجویان پرستاری (1143 مشاهده)
نیازسنجی آموزشی با هدف توانمندسازی دانشجویان داروسازی جهت ارزش آفرینی در صنایع دارویی (1092 مشاهده)
مشکلات و موانع موجود در آموزش بالینی پرستاری در ایران: مرور سیستماتیک (1065 مشاهده)
مروری بر عدالت آموزشی (978 مشاهده)
نیازسنجی آموزشی مهارت زبان انگلیسی دانشجویان رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران (943 مشاهده)
نظریه رفتارگرایی شرطی سازی کنشگر و کاربرد آن در آموزش پزشکی (921 مشاهده)
فرا انگیزش، ارتقای انگیزه تحصیلی دانشجویان با تکیه بر خویشتن (900 مشاهده)
نکات کلیدی برای منتورها جهت تقویت منتورینگ همتای مجازی (881 مشاهده)
طراحی ، اجرا و ارزشیابی روش آموزشی کلاس وارونه برای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی‌های 95 تا 98 دانشکده توانبخشی (870 مشاهده)
چالش های دانشجویان پرستاری در واحد بالینی مراقبت پرستاری کودکان (850 مشاهده)
نهادینه‌سازی ارتباط با صنعت در دانشجویان علوم پزشکی: طراحی، اجرا و ارزیابی کارگاه آموزشی مبتنی بر کار تیمی، ایفای نقش و حل مسئله (837 مشاهده)
بررسی تکنیک پرسش گری در آموزش پزشکی (801 مشاهده)
نامه به سردبیر، محتوا و شیوه نگارش (795 مشاهده)
نقش یادگیری خرد در آموزش پرستاری: مطالعه مروری سریع (789 مشاهده)
بررسی مهارت ارائه خبر ناخوشایند به بیمار بر اساس پرسشنامه SPIKES ، در پزشکان عمومی (782 مشاهده)
از تئوری تا متغیر: نظریه شناختی "یادگیری معنی دار کلامی" آزوبل (708 مشاهده)
ارتباط هوش اخلاقی با پرخاشگری در دانشجویان پرستاری و مامایی (689 مشاهده)
طراحی و روانسنجی ابزارهای ارزشیابی کیفیت آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه دانشجویان و اساتید (688 مشاهده)
نقش آموزش در داروخانه داروهای گیاهی و طبیعی به عنوان راهکاری برای افزایش یادگیری علوم فارماکوگنوزی و فیتوتراپی (671 مشاهده)
روان‌سنجی ابزار «فهرست مشارکت دانشجویان دانشگاه» برای بررسی میزان مشارکت شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی (661 مشاهده)
آموزش درمانگاهی: الزام یا ضرورت در آموزش بالینی (643 مشاهده)
روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر P4C در آموزش تفکر نقادانه (636 مشاهده)
ایجاد تجربه مواجهه زودرس بالینی برای دانشجویان اتاق عمل با کمک همتایان (634 مشاهده)
کاربست برنامه درسی مارپیچی در آموزش علوم پزشکی (620 مشاهده)
سوال پژوهش در پژوهش های آموزش پزشکی (616 مشاهده)
ادغام عمودی در آموزش مفاهیم پایه مراقبتی با به کارگیری بازی وارسازی تیمی و رقابتی (612 مشاهده)
چگونه یک گزارش مورد ( Case Report ) در آموزش پزشکی بنویسیم؟ (612 مشاهده)
بررسی معیارهای موثر دانشگاه های مختلف دنیا در انتخاب اساتید برجسته آموزشی: یک مطالعه مروری (605 مشاهده)
طراحی و اجرای دوره ترکیبی خانواده درمانی در برنامه دستیاری رشته روانپزشکی (601 مشاهده)
بازنگری برنامه های آموزش روان‌پزشکی برای دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوران همه‌گیری کووید 19 (589 مشاهده)
برگزاری جلسات ذهن آگاهی و سنجش ظرفیت حافظه فعال دانشجویان در پذیرش مقاطع تحصیلات تکمیلی (588 مشاهده)
دانشجویان پس از دریافت بازخورد چه می‌کنند؟ (587 مشاهده)
آموزش مجازی در طی بحران کووید-19: یک مطالعه اقدام پژوهی (586 مشاهده)
ظرفیت سازی سازمانی دوره توانمندسازی مهارت های آموزشی پایه ویژه اعضای هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران (574 مشاهده)
استفاده از روش بازی سازی تیمی و رقابتی به صورت الکترونیک در آموزش درس استرابیسم به رزیدنت های سال دوم چشم پزشکی (566 مشاهده)
چگونه در حوزه آموزش پزشکی مقالات تفسیری1 بنویسیم؟ (560 مشاهده)
گزارش صبحگاهی مجازی در قطب علمی اطفال کشور (556 مشاهده)
برگزاری جلسات یادگیری مبتنی بر حل موارد بالینی برای دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی (555 مشاهده)
تجربه طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره مجازی مبتنی بر مورد برای دانشجویان مقطع فیزیوپاتولوژی در قالب گروه های کوچک، به عنوان روشی برای تقویت مهارت استدلال بالینی و افزایش تعاملات علمی دانشجویان در پاندمی کوید-19 (549 مشاهده)
بررسی تاثیر موسیقی بر رضایت از تدریس در دانشجویان هوشبری (545 مشاهده)
تبیین مفهوم سواد در نظام آموزش عالی سلامت (539 مشاهده)
گراند راند پرستاری: مروری بر رویکردی مغفول، در آموزش بالینی (535 مشاهده)
برگزاری آزمون چندفازی مجازی در پذیرش دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی در شرایط کووید- 19 (514 مشاهده)
تبیین عوامل موثر بر اجرای جشنواره آموزشی ابن سینا از دیدگاه دانشجویان و مرور متون (512 مشاهده)
مقایسه بسترهای آموزش همزمان از نظر امکانات و ویژگی های کاربردی در یاددهی- یادگیری (503 مشاهده)
طراحی و استقرار نظام جامع ارزشیابی فرایندهای آموزشی گروه های تحصیلات تکمیلی در دانشکده پزشکی (499 مشاهده)
برگزاری ژورنال کلاب های مجازی گروه آموزش پزشکی در دوران همه گیری کووید-19 (498 مشاهده)
جمع کل آمار: 42158

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb