چهارشنبه 27 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نگارش مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تدوین و روانسنجی پرسشنامه بررسی عوامل آموزشی دخیل بر تمایل دانشجویان پزشکی نسبت به مهاجرت به خارج از کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران
(1300 مشاهده)
تدوین و پیاده سازی برنامه های توانمندسازی آموزشی اعضای هیات علمی: چالشها و راهکارها از دریچه متون
(1286 مشاهده)
ادغام و پیاده سازی آموزش تم های طولی هفتگانه در دوره پزشکی عمومی: گامی در جهت تحقق سند توانمندی های موردانتظار دانش آموختگان در برنامه درسی
(1243 مشاهده)
طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش ترکیبی مهارت همدلی با استفاده از سینما، سناریو و روایت نویسی به دانشجویان پرستاری
(1198 مشاهده)
نیازسنجی آموزشی با هدف توانمندسازی دانشجویان داروسازی جهت ارزش آفرینی در صنایع دارویی
(1164 مشاهده)
مشکلات و موانع موجود در آموزش بالینی پرستاری در ایران: مرور سیستماتیک
(1137 مشاهده)
مروری بر عدالت آموزشی
(1086 مشاهده)
نیازسنجی آموزشی مهارت زبان انگلیسی دانشجویان رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران
(1019 مشاهده)
نظریه رفتارگرایی شرطی سازی کنشگر و کاربرد آن در آموزش پزشکی
(1015 مشاهده)
فرا انگیزش، ارتقای انگیزه تحصیلی دانشجویان با تکیه بر خویشتن
(956 مشاهده)
چالش های دانشجویان پرستاری در واحد بالینی مراقبت پرستاری کودکان
(932 مشاهده)
نکات کلیدی برای منتورها جهت تقویت منتورینگ همتای مجازی
(917 مشاهده)
طراحی ، اجرا و ارزشیابی روش آموزشی کلاس وارونه برای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودیهای 95 تا 98 دانشکده توانبخشی
(914 مشاهده)
نهادینهسازی ارتباط با صنعت در دانشجویان علوم پزشکی: طراحی، اجرا و ارزیابی کارگاه آموزشی مبتنی بر کار تیمی، ایفای نقش و حل مسئله
(885 مشاهده)
نقش یادگیری خرد در آموزش پرستاری: مطالعه مروری سریع
(885 مشاهده)
بررسی تکنیک پرسش گری در آموزش پزشکی
(858 مشاهده)
نامه به سردبیر، محتوا و شیوه نگارش
(854 مشاهده)
بررسی مهارت ارائه خبر ناخوشایند به بیمار بر اساس پرسشنامه SPIKES ، در پزشکان عمومی
(853 مشاهده)
از تئوری تا متغیر: نظریه شناختی "یادگیری معنی دار کلامی" آزوبل
(771 مشاهده)
ارتباط هوش اخلاقی با پرخاشگری در دانشجویان پرستاری و مامایی
(744 مشاهده)
طراحی و روانسنجی ابزارهای ارزشیابی کیفیت آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه دانشجویان و اساتید
(738 مشاهده)
آموزش درمانگاهی: الزام یا ضرورت در آموزش بالینی
(717 مشاهده)
نقش آموزش در داروخانه داروهای گیاهی و طبیعی به عنوان راهکاری برای افزایش یادگیری علوم فارماکوگنوزی و فیتوتراپی
(709 مشاهده)
روانسنجی ابزار «فهرست مشارکت دانشجویان دانشگاه» برای بررسی میزان مشارکت شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی
(701 مشاهده)
روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر P4C در آموزش تفکر نقادانه
(696 مشاهده)
کاربست برنامه درسی مارپیچی در آموزش علوم پزشکی
(689 مشاهده)
ایجاد تجربه مواجهه زودرس بالینی برای دانشجویان اتاق عمل با کمک همتایان
(672 مشاهده)
بررسی معیارهای موثر دانشگاه های مختلف دنیا در انتخاب اساتید برجسته آموزشی: یک مطالعه مروری
(663 مشاهده)
سوال پژوهش در پژوهش های آموزش پزشکی
(659 مشاهده)
ادغام عمودی در آموزش مفاهیم پایه مراقبتی با به کارگیری بازی وارسازی تیمی و رقابتی
(656 مشاهده)
چگونه یک گزارش مورد ( Case Report ) در آموزش پزشکی بنویسیم؟
(655 مشاهده)
آموزش مجازی در طی بحران کووید-19: یک مطالعه اقدام پژوهی
(653 مشاهده)
طراحی و اجرای دوره ترکیبی خانواده درمانی در برنامه دستیاری رشته روانپزشکی
(650 مشاهده)
گراند راند پرستاری: مروری بر رویکردی مغفول، در آموزش بالینی
(639 مشاهده)
دانشجویان پس از دریافت بازخورد چه میکنند؟
(627 مشاهده)
بررسی تاثیر موسیقی بر رضایت از تدریس در دانشجویان هوشبری
(627 مشاهده)
برگزاری جلسات ذهن آگاهی و سنجش ظرفیت حافظه فعال دانشجویان در پذیرش مقاطع تحصیلات تکمیلی
(625 مشاهده)
بازنگری برنامه های آموزش روانپزشکی برای دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوران همهگیری کووید 19
(615 مشاهده)
ظرفیت سازی سازمانی دوره توانمندسازی مهارت های آموزشی پایه ویژه اعضای هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران
(608 مشاهده)
استفاده از روش بازی سازی تیمی و رقابتی به صورت الکترونیک در آموزش درس استرابیسم به رزیدنت های سال دوم چشم پزشکی
(604 مشاهده)
چگونه در حوزه آموزش پزشکی مقالات تفسیری1 بنویسیم؟
(598 مشاهده)
تجربه طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره مجازی مبتنی بر مورد برای دانشجویان مقطع فیزیوپاتولوژی در قالب گروه های کوچک، به عنوان روشی برای تقویت مهارت استدلال بالینی و افزایش تعاملات علمی دانشجویان در پاندمی کوید-19
(598 مشاهده)
برگزاری جلسات یادگیری مبتنی بر حل موارد بالینی برای دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی
(586 مشاهده)
گزارش صبحگاهی مجازی در قطب علمی اطفال کشور
(582 مشاهده)
تبیین مفهوم سواد در نظام آموزش عالی سلامت
(579 مشاهده)
طراحی و استقرار نظام جامع ارزشیابی فرایندهای آموزشی گروه های تحصیلات تکمیلی در دانشکده پزشکی
(543 مشاهده)
برگزاری آزمون چندفازی مجازی در پذیرش دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی در شرایط کووید- 19
(543 مشاهده)
تبیین عوامل موثر بر اجرای جشنواره آموزشی ابن سینا از دیدگاه دانشجویان و مرور متون
(540 مشاهده)
مقایسه بسترهای آموزش همزمان از نظر امکانات و ویژگی های کاربردی در یاددهی- یادگیری
(532 مشاهده)
برگزاری ژورنال کلاب های مجازی گروه آموزش پزشکی در دوران همه گیری کووید-19
(525 مشاهده)
جمع کل آمار: 45458