دوره 13، شماره 19 - ( 9-1399 )                   جلد 13 شماره 19 صفحات 17-12 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

ابراهیم پور فاطمه، ایمانی پور معصومه، حشمتیان محمد احسان، حسینی امین، نادعلی جواد، پارسا سعید، و همکاران.. ادغام عمودی در آموزش مفاهیم پایه مراقبتی با به کارگیری بازی وارسازی تیمی و رقابتی. رویش در آموزش علوم پزشکی. 1399; 13 (19) :12-17

URL: http://royesh.tums.ac.ir/article-1-46-fa.html


چکیده:   (613 مشاهده)
برنامه درسی ادغام یافته را می توان به عنوان یک رویکرد آموزشی توصیف نمود که به شکل سازمان یافته به مرور موضوع میپردازد و جنبه های مختلف برنامه درسی را باهم ترکیب کرده و بین آنها ارتباط معناداری برقرار می کند. ادغام عمودی با برقراری ارتباط بین علوم پایه و علوم بالینی به درک بهتر و کاربرد مفاهیم می انجامد. ما در یک طرح نوآورانه در تلفیق دو رویکرد ادغام عمودی و آموزش مبتنی بر مفاهیم از روش بازی وارسازی و مسابقه علمی رقابتی برای آموزشی مفهوم درد در دانشجویان کارشناس پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی تهران استفاده نمودیم. هدف اصلی از این اقدام ایجاد ارتباط بین دانش نظری در مورد مفهوم درد و چگونگی کاربرد این دانش در عمل در قالب یک رقابت بازی گونه برای دانشجویان کارشناسی پرستاری بود.
متن کامل [PDF 507 kb]   (1033 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1400/9/7 | پذیرش: 1399/9/10 | انتشار: 1399/9/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb