دوره 14، شماره 22 - ( 3-1400 )                   جلد 14 شماره 22 صفحات 34-29 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

رحیمی فاطمه، علیزاده مریم. دانشجویان پس از دریافت بازخورد چه می‌کنند؟. رویش در آموزش علوم پزشکی. 1400; 14 (22) :29-34

URL: http://royesh.tums.ac.ir/article-1-27-fa.html


چکیده:   (514 مشاهده)
یکی از مهم­ ترین روش‌های آموزش و یادگیری استفاده از بازخورد و بازاندیشی است. آموزش در محیط کار بر اساس تجربه اتفاق می افتد و اگر بر این تجربه بازاندیشی نشود، یادگیری کامل و صحیحی که منجر به ارتقای عملکر شود نیز به ندرت اتفاق می‌افتد. اگرچه مطالعات نشان داده است که استفاده از بازخورد در آموزش پزشکی در حال گسترش است و توصیه نیز می شود که از این روش آموزش در محیط­ های بالینی باید استفاده شود، اما از نگاه دانشجو و اینکه پس از ارائه بازخورد چه اتفاقی برای دانشجویان یا دستیاران می افتد کمتر مورد توجه قرار گرفته است. هدف مقاله حاضر ارائه نتایج یک مرور نقلی در مورد روند مطالعات انجام شده در خصوص بازخورد و نحوه واکنش دانشجویان به آن است.
متن کامل [PDF 534 kb]   (518 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1400/7/17 | پذیرش: 1400/8/5 | انتشار: 1400/6/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb