دوره 13، شماره 19 - ( 9-1399 )                   جلد 13 شماره 19 صفحات 28-25 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

زرقی نازیلا، کرباسی مطلق مریم. چگونه یک گزارش مورد ( Case Report ) در آموزش پزشکی بنویسیم؟. رویش در آموزش علوم پزشکی. 1399; 13 (19) :25-28

URL: http://royesh.tums.ac.ir/article-1-48-fa.html


چکیده:   (602 مشاهده)
گزارش های مورد، ابزارهای ارزشمندی هستند که باعث می شود شاغلین حرف پزشکی تجارب خود را اعم از مهارت های بالینی گرفته تا برررسی های آسیب شناسی و رویکردهای تشخیصی منحصر به فرد و ... با هم به اشتراک بگذارند. با گسترش علم میان رشته ای آموزش پزشکی و ماهیت خاص آن که تلفیقی از علوم پزشکی و علوم انسانی است، بومی سازی و بکارگیری بسیاری از نظریه ها و رویکردهای آموزشی، روش های تدریس و یادگیری و نیز شیوه های سنجش و ارزشیابی در حوزه های مختلف، زمینه توسعه گزارش های موردی را در آموزش پزشکی فراهم آورده است. در مقاله حاضر، علاوه بر پرداختن به اهمیت گزارش مورد در حوزه های بالین و آموزش، نگاهی به ساختار نگارش این نوع مقالات داشته و به نکات مهم در نوشتن گزارش مورد در آموزش پزشکی اشاره خواهد شد.
متن کامل [PDF 469 kb]   (1532 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1400/9/7 | پذیرش: 1399/9/10 | انتشار: 1399/9/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb