شنبه 13 بهمن 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نگارش مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
دوره 14، شماره 23 - ( 11-1400 )
جلد 14 شماره 23 صفحات 15-4
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش ترکیبی مهارت همدلی با استفاده از سینما، سناریو و روایت نویسی به دانشجویان پرستاری. رویش در آموزش علوم پزشکی. 1400; 14 (23) :4-15
URL:
http://royesh.tums.ac.ir/article-1-69-fa.html
طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش ترکیبی مهارت همدلی با استفاده از سینما، سناریو و روایت نویسی به دانشجویان پرستاری
چکیده:
(1145 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
متن کامل
[PDF 865 kb]
(986 دریافت)
نوع مطالعه:
پژوهشي
| موضوع مقاله:
تخصصي
دریافت: 1400/9/28 | پذیرش: 1400/11/23 | انتشار: 1400/11/10
ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.