دوره ۱۶، شماره ۲۷ - ( ۶-۱۴۰۲ )                   جلد ۱۶ شماره ۲۷ صفحات ۳۳-۳۰ | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نجفی نژاد هاشم، خباز مافی نژاد محبوبه، بهرام نژاد فاطمه. پیتون رویکردی جذاب در ارتقای صلاحیت بالینی. رویش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰۲; ۱۶ (۲۷) :۳۰-۳۳

URL: http://royesh.tums.ac.ir/article-۱-۱۰۲-fa.html


دانشگاه علوم پزشکی تهران
چکیده:   (۳۵۶ مشاهده)
ارتقای صلاحیت بالینی پرستاران از طریق آموزش صحیح و با رویکرد صحیح صورت میگیرد. یکی از رویکردهای جذاب و عملیاتی ودر عین حال مغفول واقع شده رویکرد پیتون است. در این رویکرد، 4 گام اصلی نشان دادن، ساختار دهی. درک و  در نهایت اجرا مطرح است. یکی از مزایای مهم رویکرد پیتون، پوشش دادن ابعاد گسترده­تری از آموزش به دلیل بکارگیری هم‌زمان چندین تئوری آموزشی در فرایند آموزش است.
 
متن کامل [PDF 514 kb]   (۲۳۹ دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1402/7/27 | پذیرش: 1402/9/1 | انتشار: 1402/9/13

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb