دوره 14، شماره 23 - ( 11-1400 )                   جلد 14 شماره 23 صفحات 34-28 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

ابراهیم پور فاطمه. تبیین عوامل موثر بر اجرای جشنواره آموزشی ابن سینا از دیدگاه دانشجویان و مرور متون. رویش در آموزش علوم پزشکی. 1400; 14 (23) :28-34

URL: http://royesh.tums.ac.ir/article-1-68-fa.html


دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی تهران
چکیده:   (490 مشاهده)
 قدردانی و تشویق از دستاوردهای دانشجویی می­تواند یک عامل انگیزشی برای تداوم تلاش­دانشجویان باشد. جشنواره دانشجویی ابن سینا یکی از برنامه­های دانشگاه علوم پزشکی تهران برای قدردانی و تشویق فعالیت­های ممتاز دانشجویان در زمینه ­های مختلف از جمله آموزشی است. لذا ارزیابی نحوه اجرای محور آموزشی جشنواره ابن سینا و تلاش برای ارتقا مدل اجرای آن ضروری است. در این راستا، هدف از مطالعه حاضر بررسی تجارب دانشجویان شرکت­ کننده در جشنواره به منظور انجام نیازسنجی اولیه و ارزیابی روش­های انتخاب دانشجوی نمونه آموزشی در متون بود. نتایج بررسی متون نشان داد علی رغم اینکه ارکان اصلی اجرای محور آموزشی جشنواره دانشجویی ابن سینا تقریبا همسو با اکثر دانشگاه­ های ملی و بین المللی است، ولی با توجه به تجارب و دیدگاه دانشجویان شرکت کننده در جشنواره آموزشی ابن سینا، حیطه­ های متعددی بر اجرای محور آموزش جشنواره ابن سینا موثر بوده و نیاز به بهینه سازی دارد.
متن کامل [PDF 489 kb]   (298 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1400/9/27 | پذیرش: 1400/11/10 | انتشار: 1400/11/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb