Volume 14, Issue 23 (1-2022)                   royesh 2022, 14(23): 28-34 | Back to browse issues page

XML Persian Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

تبیین عوامل موثر بر اجرای جشنواره آموزشی ابن سینا از دیدگاه دانشجویان و مرور متون. royesh 2022; 14 (23) :28-34
URL: http://royesh.tums.ac.ir/article-1-68-en.html
Abstract:   (496 Views)
 قدردانی و تشویق از دستاوردهای دانشجویی می­تواند یک عامل انگیزشی برای تداوم تلاش­دانشجویان باشد. جشنواره دانشجویی ابن سینا یکی از برنامه­های دانشگاه علوم پزشکی تهران برای قدردانی و تشویق فعالیت­های ممتاز دانشجویان در زمینه ­های مختلف از جمله آموزشی است. لذا ارزیابی نحوه اجرای محور آموزشی جشنواره ابن سینا و تلاش برای ارتقا مدل اجرای آن ضروری است. در این راستا، هدف از مطالعه حاضر بررسی تجارب دانشجویان شرکت­ کننده در جشنواره به منظور انجام نیازسنجی اولیه و ارزیابی روش­های انتخاب دانشجوی نمونه آموزشی در متون بود. نتایج بررسی متون نشان داد علی رغم اینکه ارکان اصلی اجرای محور آموزشی جشنواره دانشجویی ابن سینا تقریبا همسو با اکثر دانشگاه­ های ملی و بین المللی است، ولی با توجه به تجارب و دیدگاه دانشجویان شرکت کننده در جشنواره آموزشی ابن سینا، حیطه­ های متعددی بر اجرای محور آموزش جشنواره ابن سینا موثر بوده و نیاز به بهینه سازی دارد.
Full-Text [PDF 489 kb]   (302 Downloads)    
Type of Study: Research | Subject: Special
Received: 2021/12/18 | Accepted: 2022/01/30 | Published: 2022/01/30

Add your comments about this article : Your username or Email:
CAPTCHA

Rights and permissions
Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

© 2024 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb