برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
تدوین و پیاده سازی برنامه های توانمندسازی آموزشی اعضای هیات علمی: چالش‌ها و راهکارها از دریچه متون (1922 دریافت)
چالش های دانشجویان پرستاری در واحد بالینی مراقبت پرستاری کودکان (1890 دریافت)
بررسی مهارت ارائه خبر ناخوشایند به بیمار بر اساس پرسشنامه SPIKES ، در پزشکان عمومی (1885 دریافت)
تدوین و روانسنجی پرسشنامه بررسی عوامل آموزشی دخیل بر تمایل دانشجویان پزشکی نسبت به مهاجرت به خارج از کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران (1802 دریافت)
چگونه یک گزارش مورد ( Case Report ) در آموزش پزشکی بنویسیم؟ (1736 دریافت)
بررسی معیارهای موثر دانشگاه های مختلف دنیا در انتخاب اساتید برجسته آموزشی: یک مطالعه مروری (1560 دریافت)
کاربست برنامه درسی مارپیچی در آموزش علوم پزشکی (1439 دریافت)
از تئوری تا متغیر: نظریه شناختی "یادگیری معنی دار کلامی" آزوبل (1432 دریافت)
روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر P4C در آموزش تفکر نقادانه (1394 دریافت)
ادغام و پیاده سازی آموزش تم های طولی هفتگانه در دوره پزشکی عمومی: گامی در جهت تحقق سند توانمندی های موردانتظار دانش آموختگان در برنامه درسی (1239 دریافت)
نیازسنجی آموزشی مهارت زبان انگلیسی دانشجویان رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران (1165 دریافت)
ادغام عمودی در آموزش مفاهیم پایه مراقبتی با به کارگیری بازی وارسازی تیمی و رقابتی (1141 دریافت)
نیازسنجی آموزشی با هدف توانمندسازی دانشجویان داروسازی جهت ارزش آفرینی در صنایع دارویی (1138 دریافت)
نقش یادگیری خرد در آموزش پرستاری: مطالعه مروری سریع (1114 دریافت)
طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش ترکیبی مهارت همدلی با استفاده از سینما، سناریو و روایت نویسی به دانشجویان پرستاری (1087 دریافت)
نکات کلیدی برای منتورها جهت تقویت منتورینگ همتای مجازی (1071 دریافت)
مشکلات و موانع موجود در آموزش بالینی پرستاری در ایران: مرور سیستماتیک (1060 دریافت)
فرا انگیزش، ارتقای انگیزه تحصیلی دانشجویان با تکیه بر خویشتن (1021 دریافت)
نامه به سردبیر، محتوا و شیوه نگارش (1002 دریافت)
بررسی تکنیک پرسش گری در آموزش پزشکی (923 دریافت)
دانشجویان پس از دریافت بازخورد چه می‌کنند؟ (850 دریافت)
طراحی و استقرار نظام جامع ارزشیابی فرایندهای آموزشی گروه های تحصیلات تکمیلی در دانشکده پزشکی (834 دریافت)
نظریه رفتارگرایی شرطی سازی کنشگر و کاربرد آن در آموزش پزشکی (833 دریافت)
چگونه در حوزه آموزش پزشکی مقالات تفسیری1 بنویسیم؟ (828 دریافت)
آموزش مجازی در طی بحران کووید-19: یک مطالعه اقدام پژوهی (819 دریافت)
طراحی و روانسنجی ابزارهای ارزشیابی کیفیت آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه دانشجویان و اساتید (814 دریافت)
برگزاری جلسات ذهن آگاهی و سنجش ظرفیت حافظه فعال دانشجویان در پذیرش مقاطع تحصیلات تکمیلی (769 دریافت)
نهادینه‌سازی ارتباط با صنعت در دانشجویان علوم پزشکی: طراحی، اجرا و ارزیابی کارگاه آموزشی مبتنی بر کار تیمی، ایفای نقش و حل مسئله (712 دریافت)
طراحی ، اجرا و ارزشیابی روش آموزشی کلاس وارونه برای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی‌های 95 تا 98 دانشکده توانبخشی (711 دریافت)
برگزاری جلسات یادگیری مبتنی بر حل موارد بالینی برای دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی (689 دریافت)
بازنگری برنامه های آموزش روان‌پزشکی برای دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوران همه‌گیری کووید 19 (677 دریافت)
مروری بر عدالت آموزشی (660 دریافت)
ظرفیت سازی سازمانی دوره توانمندسازی مهارت های آموزشی پایه ویژه اعضای هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران (654 دریافت)
نقش آموزش در داروخانه داروهای گیاهی و طبیعی به عنوان راهکاری برای افزایش یادگیری علوم فارماکوگنوزی و فیتوتراپی (650 دریافت)
تبیین مفهوم سواد در نظام آموزش عالی سلامت (632 دریافت)
طراحی و اجرای دوره ترکیبی خانواده درمانی در برنامه دستیاری رشته روانپزشکی (630 دریافت)
آموزش درمانگاهی: الزام یا ضرورت در آموزش بالینی (622 دریافت)
روان‌سنجی ابزار «فهرست مشارکت دانشجویان دانشگاه» برای بررسی میزان مشارکت شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی (621 دریافت)
گزارش صبحگاهی مجازی در قطب علمی اطفال کشور (578 دریافت)
ارتباط هوش اخلاقی با پرخاشگری در دانشجویان پرستاری و مامایی (573 دریافت)
سوال پژوهش در پژوهش های آموزش پزشکی (548 دریافت)
مهارت غیر فنی "آگاهی از موقعیت" (525 دریافت)
استفاده از روش بازی سازی تیمی و رقابتی به صورت الکترونیک در آموزش درس استرابیسم به رزیدنت های سال دوم چشم پزشکی (524 دریافت)
مقایسه دیدگاه دانشجویان جدیدالورود و سال بالایی رشته اتاق عمل در مورد شناخت شغلی و انگیزش حرفه ای آنان (491 دریافت)
دانش پژوهی آموزشی و روند بررسی آن در دانشگاه (482 دریافت)
نامه به سردبیر: لزوم سنجش صحیح شادمانی در آموزش علوم پزشکی : مقوله ای برای تامل بیشتر (472 دریافت)
واکاوی عناصر برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری: گزارش تجربه واحد برنامه ریزی آموزشی مرکز (467 دریافت)
چالش های برنامه مشاهده آموزش همتایان و راهکارهای ارتقای آن از دریچه متون (465 دریافت)
ایجاد تجربه مواجهه زودرس بالینی برای دانشجویان اتاق عمل با کمک همتایان (451 دریافت)
بررسی تاثیر موسیقی بر رضایت از تدریس در دانشجویان هوشبری (425 دریافت)
جمع کل آمار: 51073

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb