پنجشنبه 11 بهمن 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نگارش مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
تدوین و پیاده سازی برنامه های توانمندسازی آموزشی اعضای هیات علمی: چالشها و راهکارها از دریچه متون
(1768 دریافت)
چالش های دانشجویان پرستاری در واحد بالینی مراقبت پرستاری کودکان
(1741 دریافت)
تدوین و روانسنجی پرسشنامه بررسی عوامل آموزشی دخیل بر تمایل دانشجویان پزشکی نسبت به مهاجرت به خارج از کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران
(1624 دریافت)
بررسی مهارت ارائه خبر ناخوشایند به بیمار بر اساس پرسشنامه SPIKES ، در پزشکان عمومی
(1591 دریافت)
چگونه یک گزارش مورد ( Case Report ) در آموزش پزشکی بنویسیم؟
(1557 دریافت)
از تئوری تا متغیر: نظریه شناختی "یادگیری معنی دار کلامی" آزوبل
(1354 دریافت)
روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر P4C در آموزش تفکر نقادانه
(1316 دریافت)
کاربست برنامه درسی مارپیچی در آموزش علوم پزشکی
(1313 دریافت)
بررسی معیارهای موثر دانشگاه های مختلف دنیا در انتخاب اساتید برجسته آموزشی: یک مطالعه مروری
(1292 دریافت)
ادغام و پیاده سازی آموزش تم های طولی هفتگانه در دوره پزشکی عمومی: گامی در جهت تحقق سند توانمندی های موردانتظار دانش آموختگان در برنامه درسی
(1113 دریافت)
نیازسنجی آموزشی مهارت زبان انگلیسی دانشجویان رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران
(1055 دریافت)
نیازسنجی آموزشی با هدف توانمندسازی دانشجویان داروسازی جهت ارزش آفرینی در صنایع دارویی
(1036 دریافت)
ادغام عمودی در آموزش مفاهیم پایه مراقبتی با به کارگیری بازی وارسازی تیمی و رقابتی
(1032 دریافت)
مشکلات و موانع موجود در آموزش بالینی پرستاری در ایران: مرور سیستماتیک
(1008 دریافت)
طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش ترکیبی مهارت همدلی با استفاده از سینما، سناریو و روایت نویسی به دانشجویان پرستاری
(983 دریافت)
نقش یادگیری خرد در آموزش پرستاری: مطالعه مروری سریع
(966 دریافت)
نکات کلیدی برای منتورها جهت تقویت منتورینگ همتای مجازی
(949 دریافت)
نامه به سردبیر، محتوا و شیوه نگارش
(934 دریافت)
فرا انگیزش، ارتقای انگیزه تحصیلی دانشجویان با تکیه بر خویشتن
(904 دریافت)
بررسی تکنیک پرسش گری در آموزش پزشکی
(816 دریافت)
دانشجویان پس از دریافت بازخورد چه میکنند؟
(780 دریافت)
طراحی و استقرار نظام جامع ارزشیابی فرایندهای آموزشی گروه های تحصیلات تکمیلی در دانشکده پزشکی
(778 دریافت)
چگونه در حوزه آموزش پزشکی مقالات تفسیری1 بنویسیم؟
(763 دریافت)
نظریه رفتارگرایی شرطی سازی کنشگر و کاربرد آن در آموزش پزشکی
(763 دریافت)
طراحی و روانسنجی ابزارهای ارزشیابی کیفیت آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه دانشجویان و اساتید
(743 دریافت)
برگزاری جلسات ذهن آگاهی و سنجش ظرفیت حافظه فعال دانشجویان در پذیرش مقاطع تحصیلات تکمیلی
(703 دریافت)
آموزش مجازی در طی بحران کووید-19: یک مطالعه اقدام پژوهی
(683 دریافت)
طراحی ، اجرا و ارزشیابی روش آموزشی کلاس وارونه برای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودیهای 95 تا 98 دانشکده توانبخشی
(681 دریافت)
نهادینهسازی ارتباط با صنعت در دانشجویان علوم پزشکی: طراحی، اجرا و ارزیابی کارگاه آموزشی مبتنی بر کار تیمی، ایفای نقش و حل مسئله
(674 دریافت)
برگزاری جلسات یادگیری مبتنی بر حل موارد بالینی برای دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی
(637 دریافت)
بازنگری برنامه های آموزش روانپزشکی برای دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوران همهگیری کووید 19
(605 دریافت)
مروری بر عدالت آموزشی
(604 دریافت)
ظرفیت سازی سازمانی دوره توانمندسازی مهارت های آموزشی پایه ویژه اعضای هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران
(598 دریافت)
روانسنجی ابزار «فهرست مشارکت دانشجویان دانشگاه» برای بررسی میزان مشارکت شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی
(595 دریافت)
نقش آموزش در داروخانه داروهای گیاهی و طبیعی به عنوان راهکاری برای افزایش یادگیری علوم فارماکوگنوزی و فیتوتراپی
(591 دریافت)
طراحی و اجرای دوره ترکیبی خانواده درمانی در برنامه دستیاری رشته روانپزشکی
(580 دریافت)
تبیین مفهوم سواد در نظام آموزش عالی سلامت
(569 دریافت)
آموزش درمانگاهی: الزام یا ضرورت در آموزش بالینی
(558 دریافت)
گزارش صبحگاهی مجازی در قطب علمی اطفال کشور
(528 دریافت)
ارتباط هوش اخلاقی با پرخاشگری در دانشجویان پرستاری و مامایی
(509 دریافت)
سوال پژوهش در پژوهش های آموزش پزشکی
(506 دریافت)
مهارت غیر فنی "آگاهی از موقعیت"
(491 دریافت)
استفاده از روش بازی سازی تیمی و رقابتی به صورت الکترونیک در آموزش درس استرابیسم به رزیدنت های سال دوم چشم پزشکی
(477 دریافت)
مقایسه دیدگاه دانشجویان جدیدالورود و سال بالایی رشته اتاق عمل در مورد شناخت شغلی و انگیزش حرفه ای آنان
(437 دریافت)
نامه به سردبیر: لزوم سنجش صحیح شادمانی در آموزش علوم پزشکی : مقوله ای برای تامل بیشتر
(437 دریافت)
دانش پژوهی آموزشی و روند بررسی آن در دانشگاه
(436 دریافت)
واکاوی عناصر برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری: گزارش تجربه واحد برنامه ریزی آموزشی مرکز
(435 دریافت)
ایجاد تجربه مواجهه زودرس بالینی برای دانشجویان اتاق عمل با کمک همتایان
(431 دریافت)
چالش های برنامه مشاهده آموزش همتایان و راهکارهای ارتقای آن از دریچه متون
(425 دریافت)
بررسی تاثیر موسیقی بر رضایت از تدریس در دانشجویان هوشبری
(377 دریافت)
جمع کل آمار: 46270