دوره 13، شماره 18 - ( 9-1399 )                   جلد 13 شماره 18 صفحات 8-7 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نسیمی مریم. دانش پژوهی آموزشی و روند بررسی آن در دانشگاه. رویش در آموزش علوم پزشکی. 1399; 13 (18) :7-8

URL: http://royesh.tums.ac.ir/article-1-51-fa.html


چکیده:   (465 مشاهده)
کمک به محققان و علاقه مندان برای تهیه، تدوین و اجرای طرح های توسعه ای و دانش پژوهی که منجر به تغییرات مثبت در شرایط و محیط آموزش دانشگاه می شود، از مهم ترین رسالت های اصلی مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی است. به لحاظ مفهومی، دانش پژوهی توسعه مرزهای دانش یا تبدیل دانش به شکل ها ی کاربردی توسط ذهنی خلاق و به شیوه ایی بدیع است که باید مورد ارزیابی توسط گروه همگنان قرار گیرد و نتایج آن ها بطور عمومی منتشر شود. در کنار آن مطالعاتی که به منظور حل یک مشکل آموزشی و با هدف ارتقاء کیفیت فرایندهای آموزشی طراحی و اجرا می شوند، به عنوان طرح های توسعه ای در حوزه آموزش در نظر گرفته می شوند.
متن کامل [PDF 376 kb]   (437 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1400/9/8 | پذیرش: 1399/9/10 | انتشار: 1399/9/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb