کمک به محققان و علاقه مندان برای تهیه، تدوین و اجرای طرح های توسعه ای و دانش پژوهی که منجر به تغییرات مثبت در شرایط و محیط آموزش دانشگاه می شود، از مهم ترین رسالت های اصلی مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی است. به لحاظ مفهومی، دانش پژوهی توسعه مرزهای دانش یا تبدیل دانش به شکل ها ی کاربردی توسط ذهنی خلاق و به شیوه ایی بدیع است که باید مورد ارزیابی توسط گروه همگنان قرار گیرد و نتایج آن ها بطور عمومی منتشر شود. در کنار آن مطالعاتی که به منظور حل یک مشکل آموزشی و با هدف ارتقاء کیفیت فرایندهای آموزشی طراحی و اجرا می شوند، به عنوان طرح های توسعه ای در حوزه آموزش در نظر گرفته می شوند.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1400/9/8 | پذیرش: 1399/9/10 | انتشار: 1399/9/10