Journal archive for Google Scholar Robot!

Royesh in Medical Education

رویش در آموزش علوم پزشکی



Volume 15, Number 25 (2022-6)


پیاده‌سازی آموزش‌شبیه‌سازی مبتنی بر تیم‌های بین‌حرفه‌ای: گامی درجهت یادگیری‌تجربیِ همکاری‌بین‌حرفه‌ای در دانشجویان پزشکی، پرستاری و علوم‌آزمایشگاهی
پیاده‌سازی آموزش‌شبیه‌سازی مبتنی بر تیم‌های بین‌حرفه‌ای: گامی درجهت یادگیری‌تجربیِ همکاری‌بین‌حرفه‌ای در دانشجویان پزشکی، پرستاری و علوم‌آزمایشگاهی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of cyberclinic and virtual patient systems in terms of facilities and functional features
مقایسه سامانه‌های کلینیک مجازی و بیمار مجازی از نظر امکانات و ویژگی‌های کاربردی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A review on the Educational Justice
مروری بر عدالت آموزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explaining the literacy concept in the higher health education system
تبیین مفهوم سواد در نظام آموزش عالی سلامت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles