Journal archive for Google Scholar Robot!

Royesh in Medical Education

رویش در آموزش علوم پزشکی



Volume 13, Number 20 (2021-3)


چگونه در حوزه آموزش پزشکی مقالات تفسیری1 بنویسیم؟
چگونه در حوزه آموزش پزشکی مقالات تفسیری1 بنویسیم؟
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

طراحی و استقرار نظام جامع ارزشیابی فرایندهای آموزشی گروه های تحصیلات تکمیلی در دانشکده پزشکی
طراحی و استقرار نظام جامع ارزشیابی فرایندهای آموزشی گروه های تحصیلات تکمیلی در دانشکده پزشکی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

چالش های دانشجویان پرستاری در واحد بالینی مراقبت پرستاری کودکان
چالش های دانشجویان پرستاری در واحد بالینی مراقبت پرستاری کودکان
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

طراحی و روانسنجی ابزارهای ارزشیابی کیفیت آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه دانشجویان و اساتید
طراحی و روانسنجی ابزارهای ارزشیابی کیفیت آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه دانشجویان و اساتید
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

ارتباط هوش اخلاقی با پرخاشگری در دانشجویان پرستاری و مامایی
ارتباط هوش اخلاقی با پرخاشگری در دانشجویان پرستاری و مامایی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

بررسی معیارهای موثر دانشگاه های مختلف دنیا در انتخاب اساتید برجسته آموزشی: یک مطالعه مروری
بررسی معیارهای موثر دانشگاه های مختلف دنیا در انتخاب اساتید برجسته آموزشی: یک مطالعه مروری
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

گزارش صبحگاهی مجازی در قطب علمی اطفال کشور
گزارش صبحگاهی مجازی در قطب علمی اطفال کشور
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

استفاده از روش بازی سازی تیمی و رقابتی به صورت الکترونیک در آموزش درس استرابیسم به رزیدنت های سال دوم چشم پزشکی
استفاده از روش بازی سازی تیمی و رقابتی به صورت الکترونیک در آموزش درس استرابیسم به رزیدنت های سال دوم چشم پزشکی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles