دوشنبه 11 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نگارش مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
دوره 13، شماره 18 - ( 9-1399 )
واکاوی عناصر برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری: گزارش تجربه واحد برنامه ریزی آموزشی مرکز
ص. 6-4
سپند ریاضی
*
چکیده
(443 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(460 دریافت)
دانش پژوهی آموزشی و روند بررسی آن در دانشگاه
ص. 8-7
مریم نسیمی
*
چکیده
(500 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(473 دریافت)
مقایسه بسترهای آموزش همزمان از نظر امکانات و ویژگی های کاربردی در یاددهی- یادگیری
ص. 11-9
مریم علیزاده
*
،
عظیم میرزازاده
چکیده
(528 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(360 دریافت)
برگزاری ژورنال کلاب های مجازی گروه آموزش پزشکی در دوران همه گیری کووید-19
ص. 16-12
مریم علیزاده
*
،
رقیه گندمکار
چکیده
(521 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(321 دریافت)
ظرفیت سازی سازمانی دوره توانمندسازی مهارت های آموزشی پایه ویژه اعضای هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 28-17
مهلا سلاجقه
*
،
رقیه گندمکار
،
عظیم میرزازاده
،
جان ساندرز
چکیده
(608 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(645 دریافت)
بررسی مهارت ارائه خبر ناخوشایند به بیمار بر اساس پرسشنامه SPIKES ، در پزشکان عمومی
ص. 35-29
هدی احمری طهران
*
،
ماندانا شیرازی
،
احمد کچویی
،
مینا گائینی
،
شمسی دارابی
چکیده
(841 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1798 دریافت)
مقایسه دیدگاه دانشجویان جدیدالورود و سال بالایی رشته اتاق عمل در مورد شناخت شغلی و انگیزش حرفه ای آنان
ص. 44-36
فاطمه شهبازی
،
حامد سارانی
،
آزاده سیاری فرد
،
داریوش رستمی
،
لیلا رضائی شیر مرد
،
محبوبه خباز مافی نژاد
*
چکیده
(511 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(472 دریافت)
سوال پژوهش در پژوهش های آموزش پزشکی
ص. 47-45
نازیلا زرقی
،
مریم کرباسی مطلق
*
چکیده
(651 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(541 دریافت)
نامه به سردبیر، محتوا و شیوه نگارش
ص. 52-48
نازیلا زرقی
*
،
مریم کرباسی مطلق
چکیده
(838 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(985 دریافت)
تجربه طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره مجازی مبتنی بر مورد برای دانشجویان مقطع فیزیوپاتولوژی در قالب گروه های کوچک، به عنوان روشی برای تقویت مهارت استدلال بالینی و افزایش تعاملات علمی دانشجویان در پاندمی کوید-19
ص. 55-53
سحرناز سازگارنژاد
*
،
ملیکا خانلرزاده
،
سارا اکرامی نسب
،
امیرحسین قاسمی نژاد
چکیده
(592 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(376 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS