آموزش های ارایه شده در مقطع فیزیوپاتولوژی را می توان مبنای دانش طبابت آینده دانشجویان پزشکی دانست. استفاده از روش های موثر و نوین آموزشی برای پاسخگویی به نیازهای آموزشی دانشجویان در شرایطی که آموزش ها در اثر پاندمی کوید، مجازی گشته است موضوعی پر اهمیت به شمار می رود، بدین جهت برگزاری جلسات مجازی و تعاملی مبتنی بر مورد به شکلی دوگانه با رویکرد یادگیری از همتایان و کارگروهی در کنار یادگیری از اساتید، می تواند به عنوان راهکاری برای تقویت مهارت های استدلال بالینی و یادگیری موثر در این دوره دانست .
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1400/9/8 | پذیرش: 1399/9/10 | انتشار: 1399/9/10