دوره 13، شماره 18 - ( 9-1399 )                   جلد 13 شماره 18 صفحات 55-53 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

سازگارنژاد سحرناز، خانلرزاده ملیکا، اکرامی نسب سارا، قاسمی نژاد امیرحسین. تجربه طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره مجازی مبتنی بر مورد برای دانشجویان مقطع فیزیوپاتولوژی در قالب گروه های کوچک، به عنوان روشی برای تقویت مهارت استدلال بالینی و افزایش تعاملات علمی دانشجویان در پاندمی کوید-19. رویش در آموزش علوم پزشکی. 1399; 13 (18) :53-55

URL: http://royesh.tums.ac.ir/article-1-59-fa.html


چکیده:   (573 مشاهده)
آموزش های ارایه شده در مقطع فیزیوپاتولوژی را می توان مبنای دانش طبابت آینده دانشجویان پزشکی دانست. استفاده از روش های موثر و نوین آموزشی برای پاسخگویی به نیازهای آموزشی دانشجویان در شرایطی که آموزش ها در اثر پاندمی کوید، مجازی گشته است موضوعی پر اهمیت به شمار می رود، بدین جهت برگزاری جلسات مجازی و تعاملی مبتنی بر مورد به شکلی دوگانه با رویکرد یادگیری از همتایان و کارگروهی در کنار یادگیری از اساتید، می تواند به عنوان راهکاری برای تقویت مهارت های استدلال بالینی و یادگیری موثر در این دوره دانست .
متن کامل [PDF 557 kb]   (376 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1400/9/8 | پذیرش: 1399/9/10 | انتشار: 1399/9/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb