دوره 13، شماره 18 - ( 9-1399 )                   جلد 13 شماره 18 صفحات 11-9 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

علیزاده مریم، میرزازاده عظیم. مقایسه بسترهای آموزش همزمان از نظر امکانات و ویژگی های کاربردی در یاددهی- یادگیری. رویش در آموزش علوم پزشکی. 1399; 13 (18) :9-11

URL: http://royesh.tums.ac.ir/article-1-52-fa.html


چکیده:   (504 مشاهده)
در آموزش مجازی، مدرسین و فراگیران از طریق اینترنت و گاها به صورت همزمان با یکدیگر تعامل داشته و فرآیند آموزش و یادگیری را به انجام می رسانند. انتخاب بستر مناسب آموزش همزمان از میان بسترهای موجود و در دسترس با د ر نظر گرفتن اهمیت کارگروهی، تعامل، بحث و مشارکت بین فراگیران (در دوره ها ی توانمندسازی آموزشی) از مواردی است که باید به آن دقت نمود. بر اساس بررسی صورت گرفته در مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علو م پزشکی تهران، پلتفرم های 3B و ادوبی کانکت به دلیل ایجاد فرصت تعامل و بحث در قالب گروه های کوچک و همچنین امکان رای گیری به عنوان اولویت این مرکز برای برگزاری دوره های توانمندسازی اعضای هیات علمی و دانشجویان انتخاب شدند .
متن کامل [PDF 389 kb]   (336 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1400/9/8 | پذیرش: 1399/9/10 | انتشار: 1399/9/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb