Journal archive for Google Scholar Robot!
Royesh in Medical Education
رویش در آموزش علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 13, Number 17 (2020-11)
نظریه رفتارگرایی شرطی سازی کنشگر و کاربرد آن در آموزش پزشکی
نظریه رفتارگرایی شرطی سازی کنشگر و کاربرد آن در آموزش پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
از تئوری تا متغیر: نظریه شناختی "یادگیری معنی دار کلامی" آزوبل
از تئوری تا متغیر: نظریه شناختی "یادگیری معنی دار کلامی" آزوبل
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
کاربست برنامه درسی مارپیچی در آموزش علوم پزشکی
کاربست برنامه درسی مارپیچی در آموزش علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
مهارت غیر فنی "آگاهی از موقعیت"
مهارت غیر فنی "آگاهی از موقعیت"
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
آموزش درمانگاهی: الزام یا ضرورت در آموزش بالینی
آموزش درمانگاهی: الزام یا ضرورت در آموزش بالینی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
برگزاری آزمون الکترونیک دستیاران پاتولوژی در شرایط پاندمی کرونا: گزارش یک تجربه
برگزاری آزمون الکترونیک دستیاران پاتولوژی در شرایط پاندمی کرونا: گزارش یک تجربه
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
ایجاد تجربه مواجهه زودرس بالینی برای دانشجویان اتاق عمل با کمک همتایان
ایجاد تجربه مواجهه زودرس بالینی برای دانشجویان اتاق عمل با کمک همتایان
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles