Journal archive for Google Scholar Robot!

Royesh in Medical Education

رویش در آموزش علوم پزشکی



Volume 13, Number 17 (2020-11)


نظریه رفتارگرایی شرطی سازی کنشگر و کاربرد آن در آموزش پزشکی
نظریه رفتارگرایی شرطی سازی کنشگر و کاربرد آن در آموزش پزشکی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

از تئوری تا متغیر: نظریه شناختی "یادگیری معنی دار کلامی" آزوبل
از تئوری تا متغیر: نظریه شناختی "یادگیری معنی دار کلامی" آزوبل
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

کاربست برنامه درسی مارپیچی در آموزش علوم پزشکی
کاربست برنامه درسی مارپیچی در آموزش علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

مهارت غیر فنی "آگاهی از موقعیت"
مهارت غیر فنی "آگاهی از موقعیت"
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

آموزش درمانگاهی: الزام یا ضرورت در آموزش بالینی
آموزش درمانگاهی: الزام یا ضرورت در آموزش بالینی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

برگزاری آزمون الکترونیک دستیاران پاتولوژی در شرایط پاندمی کرونا: گزارش یک تجربه
برگزاری آزمون الکترونیک دستیاران پاتولوژی در شرایط پاندمی کرونا: گزارش یک تجربه
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

ایجاد تجربه مواجهه زودرس بالینی برای دانشجویان اتاق عمل با کمک همتایان
ایجاد تجربه مواجهه زودرس بالینی برای دانشجویان اتاق عمل با کمک همتایان
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles