Journal archive for Google Scholar Robot!
Royesh in Medical Education
رویش در آموزش علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 14, Number 22 (2021-5)
ادغام و پیاده سازی آموزش تم های طولی هفتگانه در دوره پزشکی عمومی: گامی در جهت تحقق سند توانمندی های موردانتظار دانش آموختگان در برنامه درسی
ادغام و پیاده سازی آموزش تم های طولی هفتگانه در دوره پزشکی عمومی: گامی در جهت تحقق سند توانمندی های موردانتظار دانش آموختگان در برنامه درسی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
نیازسنجی آموزشی مهارت زبان انگلیسی دانشجویان رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران
نیازسنجی آموزشی مهارت زبان انگلیسی دانشجویان رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
دانشجویان پس از دریافت بازخورد چه میکنند؟
دانشجویان پس از دریافت بازخورد چه میکنند؟
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
فرا انگیزش، ارتقای انگیزه تحصیلی دانشجویان با تکیه بر خویشتن
فرا انگیزش، ارتقای انگیزه تحصیلی دانشجویان با تکیه بر خویشتن
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
روانسنجی ابزار «فهرست مشارکت دانشجویان دانشگاه» برای بررسی میزان مشارکت شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی
روانسنجی ابزار «فهرست مشارکت دانشجویان دانشگاه» برای بررسی میزان مشارکت شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
نقش آموزش در داروخانه داروهای گیاهی و طبیعی به عنوان راهکاری برای افزایش یادگیری علوم فارماکوگنوزی و فیتوتراپی
نقش آموزش در داروخانه داروهای گیاهی و طبیعی به عنوان راهکاری برای افزایش یادگیری علوم فارماکوگنوزی و فیتوتراپی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles