Journal archive for Google Scholar Robot!

Royesh in Medical Education

رویش در آموزش علوم پزشکی



Volume 14, Number 22 (2021-5)


ادغام و پیاده سازی آموزش تم های طولی هفتگانه در دوره پزشکی عمومی: گامی در جهت تحقق سند توانمندی های موردانتظار دانش آموختگان در برنامه درسی
ادغام و پیاده سازی آموزش تم های طولی هفتگانه در دوره پزشکی عمومی: گامی در جهت تحقق سند توانمندی های موردانتظار دانش آموختگان در برنامه درسی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

نیازسنجی آموزشی مهارت زبان انگلیسی دانشجویان رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران
نیازسنجی آموزشی مهارت زبان انگلیسی دانشجویان رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

دانشجویان پس از دریافت بازخورد چه می‌کنند؟
دانشجویان پس از دریافت بازخورد چه می‌کنند؟
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

فرا انگیزش، ارتقای انگیزه تحصیلی دانشجویان با تکیه بر خویشتن
فرا انگیزش، ارتقای انگیزه تحصیلی دانشجویان با تکیه بر خویشتن
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

روان‌سنجی ابزار «فهرست مشارکت دانشجویان دانشگاه» برای بررسی میزان مشارکت شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی
روان‌سنجی ابزار «فهرست مشارکت دانشجویان دانشگاه» برای بررسی میزان مشارکت شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

نقش آموزش در داروخانه داروهای گیاهی و طبیعی به عنوان راهکاری برای افزایش یادگیری علوم فارماکوگنوزی و فیتوتراپی
نقش آموزش در داروخانه داروهای گیاهی و طبیعی به عنوان راهکاری برای افزایش یادگیری علوم فارماکوگنوزی و فیتوتراپی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles