آزمون "مصاحبه های کوتاه متعدد" میتواند تصویر منسجم و جامعی از صلاحیتهای مورد انتظار داوطلبان را از طریق طراحی و اجرای چندین مصاحبه ساختارمند فراهم سازد. هدف از این فرایند آموزشی، طراحی و اجرا آزمون مجازی در پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در شرایط پاندمی کووید- 19 است. در این طرح مرور متون در پامبد و اسکوپوس انجام و نتایج حاصل از مرور متون در خصوص مدلهای برگزاری آزمون مصاحبههای کوتاه متعدد در جلسه پنل متخصصان با حضور اعضای هیات علمی آموزش پزشکی ارائه و بعد از دریافت نظرات متخصصان در خصوص مدل برگزاری آزمون تصمیمگیری شد. اجرای آزمون
مصاحبههای کوتاه متعدد به صورت اقدامات قبل، حین و پس از آزمون انجام شد. به طور کلی در آزمون مجازی بدو ورود دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی، در فراخوان اولیه 160 نفر ثبت نام کردند که بر اساس نتایج غربالگری در فازهای مختلف مجازی، در نهایت بر اساس معیارهای مورد نظر 15 نفر جهت پذیرش در دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی شدند.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1400/9/7 | پذیرش: 1399/9/10 | انتشار: 1399/9/10