دوره 15، شماره 26 - ( 12-1401 )                   جلد 15 شماره 26 صفحات 33-26 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

گندم کار رقیه، علیزاده مریم، میرزازاده عظیم، شیرازی ماندانا، محمدی آیین، مافی نژاد محبوبه. طراحی و روانسنجی آزمون مجازی مصاحبه های کوتاه متعدد برای پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی. رویش در آموزش علوم پزشکی. 1401; 15 (26) :26-33

URL: http://royesh.tums.ac.ir/article-1-88-fa.html


چکیده:   (352 مشاهده)
هدف از این مطالعه، طراحی و روانسنجی آزمون MMI در پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در شرایط کووید-19 می­باشد. پس از ثبت نام 250 نفر از متقاضیان و فراخوان شرکت در آزمون کتبی آنلاین، 130 نفر در آزمون کتبی آنلاین که مشتمل بر 45 سوال چند گزینه ای بود شرکت کردند. از این تعداد اسامی 42 نفر از مشمولین با کسب حدنصاب قبولی 50 درصد نمره آزمون کتبی عملی و سه برابر ظرفیت پذیرش در دوره، برای شرکت در آزمون بررسی رزومه و آزمون ایستگاهی آنلاین اعلام شد. در روز آزمون آنلاین ایستگاهی که در پلتفرم BigBlueButton برگزار شد، 40 نفر در این بخش آزمون شرکت نمودند. بر اساس تجمیع نمرات ایستگاه­ ها 15 نفر به عنوان پذیرفته شده دوره مشخص شدند. آزمون مصاحبه­ های کوتاه متعدد برای پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران در شرایط کووید-19 انجام شد. نتایج حاصل از بررسی مطالعه نشان داد که آزمون از روایی و پایایی مناسبی برخوردار است.
متن کامل [PDF 541 kb]   (353 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1401/10/2 | پذیرش: 1401/11/25 | انتشار: 1402/5/14

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به رویش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb